Yeni jenerasyon ailenin üçüncü üyesi olarak karşımıza çıkan 2019 Porsche Cayenne E-Hybrid, Hibrid araçlarla yakaladığı başarıyı gelecekte de devam ettirmek isteyen Alman üretici, ailenin üçüncü üyesi yeni jenerasyonu olan 2019 Porsche Cayenne E-Hybrid’i tanıttı. 455 beygir güç üretiyor. 2019 Cayenne E-Hybrid’in kaputunun altında standart modeldeki turboşarjlı 3.0 litre V6 ünite yer alıyor. Bu ünite, 335 beygir güç ve 450 Nm tork üretiyor. Araçtaki
Audi’nin tamamen elektrikli olarak ürettiği ilk modeli E-Tron artık asfaltlara çıkmak için hazırlanıyor. Asfaltlara çıkmadan önce Audi E-Tron’un bilgileri gelmeye devam ediyor. İki adet elektrikli motora sahip Audi E-Tron, 350 beygir güç üretileceği tahmin edilirken gelen bilgiler önde ve arkada olmak üzere iki adet elektrikli motorun olacağı. 30 dakikadan kısa sürede şarj olacak. Tamamen elektrikli
Bünyesinde Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Porsche, Bugatti ve Bentley’i bulunduran Volkswagen, geçtiğimiz günlerde CEO değişimine gitmişti. Son dönemde elektrikli otomobil teknolojilerine ciddi yatırımlar yapan Volkswagen bu sefer de 2012’den beri kullandığı logosunu değiştirmeye hazırlanıyor. Anlaşılan yeni stratejiler üzerine çalışmalar yürüten şirket, geleneksel görüntüden uzaklaşmak istiyor. Bloomberg’in habere göre Alman otomobil üreticisi Volkswagen’in logosunun yenilenmesinin en büyük sebebi ise
Elektrikli otomobiller dünyasına bir adımda Jaguar’dan geldi; I-PACE!
Daha önce de elektrikli araç pazarına girmek için hamleler yapmış dünyaca ünlü tasarımcı Henrik Fisker tamamen otonom sürüş özellikleri taşıyan daha uzun menzilli lüks bir araç için yaptıkları çalışmaları duyurdu.