VOLVO 1927 yılında kurulan Volvo markası, sağlam bir İsveç otomobilidir. Eski Roma dilinde bir kelime olan Volvo, logo tasarımında mitolojiden etkilenmiştir. Volvo’nun logosundaki çelik daire ve ok, mitolojideki Savaş Tanrısı Mars’ı simgelemektedir. İnanışa göre savaş tanrısı Mars’ın demir mızrağı savaş alanlarında göstermiş olduğu başarıyı temsil etmektir. Bu şekilde İsveç çeliğinin ve Volvo araçların sağlamlığı ve başarısına vurgu yapılmış. FERRARİ Ferrari’nin logosundaki
Bünyesinde Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Porsche, Bugatti ve Bentley’i bulunduran Volkswagen, geçtiğimiz günlerde CEO değişimine gitmişti. Son dönemde elektrikli otomobil teknolojilerine ciddi yatırımlar yapan Volkswagen bu sefer de 2012’den beri kullandığı logosunu değiştirmeye hazırlanıyor. Anlaşılan yeni stratejiler üzerine çalışmalar yürüten şirket, geleneksel görüntüden uzaklaşmak istiyor. Bloomberg’in habere göre Alman otomobil üreticisi Volkswagen’in logosunun yenilenmesinin en büyük sebebi ise