Renault, Rusya’nın başkentinde kapılarını açan Moskova Otomobil Fuarı’nda yeni SUV modeli Arkana’yı tanıttı. ULAŞILABİLİR FİYATTA OLACAK Fransız otomobil markası Renault, merakla beklenen C sınıfı Megane altyapılı ve coupe tarzı yeni SUV modelini Rusya’da görücüye çıkarttı. Moskava Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkan yeni Renanult Arkana’nın sadece dış görüntüsü tanıtıldı. Arkana’nın ön kısmında Renault’un sedam modellerindeki tasarım hakim ve
2018 Eylül ayında Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtımı yapılacak olan beşinci jenerasyon Clio, ilk kez ağır kamuflaj altında görüntülendi. Yeni Renault Clio’nun amiral üretimi Renault’un Bursa’daki tesislerinde olacak. Megane’nın kopyası. Bu yıl tamamiyle yenilenmesi beklenen yeni Renault Clio, genel hatları test köpükleri ile gizlenen araç ağır kamuflaj altında olduğu için tasarımı hakkında da öngörüde bulunmak zor. Fakat
2019 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkacak olan yeni Renault Captur, şimdiden çok konuşulur oldu. Elektrik destekli altyapısıyla yollara inmeye hazırlanıyor. 5 farklı motor seçeneği sunulacak. 5 motor seçeneğinin olacağı iddialar arasında olan Captur, tamamen yenilenen benzinli motoru seçenekleri göze çarpıyor. Daimler ile ortak geliştirilen 1.3 litrelik TCe motorun yanı sıra 1.0 litrelik üç silindirli motor da ilk kez kullanıcılara sunulacak. 85 ve 115
Fransız otomobil şirketi Renault SA ile Japon Nissan Motor Co. bugüne dek üretim alanında yaptığı ortaklığını aynı çatı altında toplama kararı aldı. Zaten 19 yıldır Renault, Nissan’ın %43’lük hissesine sahip. Güçlerini tam olarak birleştirme kararı alan Renault ve Nissan’ın CEO Carlos Ghosn’un görüşmeleri yürüttüğü söylentiler arasında. Bu anlaşma doğrusunda doğru bir strateji uygulanıyor mu bilinmez ama Renault, Nissan ve Mitsubishi Motors’un
Renault’nun test aracı Romanya’da görüntülendi. Test edilen prototipin altında Renault’nun uzun süredir beklenen modeli Kadjar RS olabilceği şüphesini uyandırdı. Geniş çamurluklar, prototipini diğer Suv’dan ayırıyor. Aracın alt kısmının görüldüğü karede ise dört tekerlekten yönlendirme sistemi gözlerden kaçmıyor. Ayrıca yerden yüksekliği hatırı sayılır ölçüde arttırılmış prototipin egzozları, arka aksın önüne ve sürücü tarafına taşınmış. Limitli kaymalı diferansiyel ve sert